tisdag 11 september 2012

Vilken lyxig ledig dag!

Sov dåligt i natt så jag sov längre än planerat i morse. Fick så sjukt ont i halsen på natten så jag fick gå upp och ta en Ipren.

Nåväl efter soft frukost framför morgon-tv åkte jag och mötte arbetskamraten Ros och så åkte vi nervösa och pirriga till ett av de gymen vi är medlemmar på för att göra något vi aldrig gjort förr.

Vi var med på "Body Combat" ett pass i 55 min. Jättekul var det och svetten sprutade... även om man måste sett ut som Mowgli när man gjorde sitt bästa med boxning och sparkar.
Superkul!

Nu väl hemma igen håller jag på och klipper ned 2 av våra 4 tomatplantor.

Tomaterna blir inte röda så nu provar jag att ta in dem för solning i fönster. Vad gör man av 200 gröna tomater?

Inom kort ska jag iväg på yngsta sonens utvecklingsamtal.
Soft ledig dag!

5 kommentarer:

  1. Göra tomatsoppa :)
    Ska oxå testa lite klasser framöver när min kondis är bättre.
    Kramen.

    SvaraRadera
  2. Du är duktig du. Lät kul. Sköt om dig.

    SvaraRadera
  3. Du FÅR inte träna med halsont ju! Trodde att vi var överens om det! Även om du tar Ipren som dövar smärtan...
    Kul ändå att det kändes kul! Jag älskar gruppträning!

    SvaraRadera
  4. Stekta gröna tomater? :)
    Sett filmen?
    Här är länk till nedräkning: http://www.count.nu/

    SvaraRadera