torsdag 27 september 2012

Nu går tiden fort.

I tisdags jobbade jag kväll och innan det mötte jag S på Flex i Tumba där vi testade på Zumba. Det var inte min grej.
Kände mig som en inslängd man på 90-talets aerobicspass (om man ser liknelsen framför sig) fast i modifierad form att passa sydamerikanska inte helt atletiska damer.
Jag var helt fel och jag tror även S kände så även om hon är mer begåvad på att svänga sina persiska höfter än vad jag är på mina stelopererade svenska.

Jag kanske hade otur... Men tror inte jag passade för den gympadansen.
Sprang därefter av mig förnedringen på löpbandet.

Onsdagen ägnades åt att undervisa kollegor i i avancerad hjärtlungräddning på barn.

I dag är det torsdag och jag trodde jag skulle möta Mor, Far och Syrran för en lunch på Ikea men de fick andra planer så nu sitter jag här och tar en fika och grunnar på om jag skall sy nya köksgardiner eller inte.

Skall strax åka hem och slipa en vägg i hallen. Hårt arbete väntar.

2 kommentarer:

  1. Vi har helt enkelt inte dansen i oss :/
    Synd att jag är sjuker och inte kan gå på IKEA, men gärna en annan gång. Ska bli kul att se om du hittade nåt där.
    Kramen.

    SvaraRadera
  2. Zumba känns inte som min grej heller, tacka vet jag rediga muskelpass eller rullskidor. ;)
    Du har ju verkligen blivit värsta hurtigaste bullen du, med pass också. Där ligger man i lä.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera