lördag 8 september 2012

I planering.

Just nu är kroppen trött pch jag har ont i halsen. Det är då jag gör det där jag är bäst på i träning: planering! Jag är superbra på just det momentet men desto sämre på att fullfölja och genomföra!
Ni har jag och jobbarkompisarna Sol och Ros som är medlemmar på samma gym som jag kollat upp dagliga grupp-pass som vi planerar prova på.
Det låter roligt....hoppas det är det också!

Mina andra tankar är att ta tag i 2 av de sista 3 motionsmålen för det här året.
Att klara 3 min plankan och att gå ned till 56 kg. Ska planera lite till...

2 kommentarer:

  1. Hejja syster du är bäst, no protest!!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar gruppass! Mer och mer faktiskt... Speciellt muskelpass och cirkelträning. Spinning vintertid. :) Tyvärr är vårt gym under ombyggnad och vi har fått tillfälliga lokaler i en gammal sjukhuskorridor, med noll ventilering och luft. :(
    Krya på dig! Jag har känt mig hängig hela veckan, sedan jag drog ut en visdomstand i måndags. Försökte springa lite i onsdags, men snubblade och landade på vänster knä och armbåge.
    Bättre flyt nästa vecka, tack!

    SvaraRadera