söndag 16 september 2012

Monoton Söndag!

I förmiddags började jag skrapa tapet från en vägg i nedre hallen.
Måste ju göra den nu innan vi kan fixa stora fondväggen och få bort byggställningen i trappen.

Allt det yttersta lagret är ju redan avrivet sedan länge men det visade sig ju att den nya tapeten släpper om inte det sista kommer bort också innan spacklet.
Har skrapat in absurdum bort hela skiten ända in på grunden!

Det tog hela dagen, och jag skojar inte, att göra bara en vägg!
Jag lyssnade på ljudbok och slet som ett djur!

Känner mig arg att jag slösat hela den fina lediga dagen på det här....men är ändå glad att just den väggen är klarskrapad!
JR har jobbat i garaget.

Sen var det bara att gå till nattjobbet.

1 kommentar:

  1. Vadå?! Nu hänger jag inte riktigt med..tapetserade du inte den väggen nyss?...
    Jaja, ska bli fint att se resultatet sen.
    Sov gott!
    Kram.

    SvaraRadera