söndag 2 september 2012

Vi var på vackert bröllop igår!


Vi var på jättefint bröllop igår! 
Jag tog en hel del bilder på brudparet som jag tycker blev väldigt fina men på mig och JR blev bara ovanstående fantastiska bild! 
Shit så vi ser ut men vi var väldigt prydliga och uppklädda :-)
Kolla vad fint JR matchar slipsen till min klänning och det bästa av allt, han fixade slipsköpet och matchningen helt själv när jag inte ens var med!


M och E´s bröllop matchade i svart och vitt.
Klädseln och den vackra dukningen, ballonger i svart och vitt! 
Endast brudens gummistövlar var ljuvt rosa, det var riktigt coolt!

De var så kärleksfulla och avslappnade, så härligt att få vara med på deras bröllop!
Hoppas att de kommer gilla bilderna jag valt ut.


Deras lilla söta son kom och gratulerade mamma och pappa på kyrktrappan!
Vilka stolta föräldrar!


Idag när jag vaknade var jag lite trött...men skam den som ger sig! Jag tog på löparskorna och lade bilnyckeln i löpartajtsfickan och sprang sedan de 5,5 km till festlokalen och hämtade bilen som fått stå kvar över natten.
Mådde faktiskt bättre efteråt!


4 kommentarer:

  1. Så fina och stiliga ni är!!
    Strongt att springa dagen efter!

    Svar: Kunde nog ha haft köttfärslimpan inne längre, men man lär sig.

    Kram.

    SvaraRadera
  2. Stiliga par, båda två. Jr lyckades verkligen med färgmatchningen. Kan du inte visa en bättre bild på din klänning?
    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  3. Ni är hur fina som helst ihop och ser ut att trivas mycket bra ihop. :)
    De svartvita korten är jättefina. :)

    SvaraRadera