torsdag 13 september 2012

Jobbar vidare på att göra höst.

Jag jobbar vidare med fönstertvätt, gardiner och blomlådor.

Igår kväll tvättade och tätade jag sonen E's fönster och sedan sydde och satte jag upp nya gardiner i hans rum.
Nja... De blev inte så trevliga som jag hoppats, hade nog varit bättre med en vit bakgrund på dem.

Nu på morgonen har jag plockat av alla tomater på de resterande tomatplantorna och slängt skeletten.

Har också sprungit flera varv till komposten och slängt blomlådor inför den väntade stormen som ska komma i morgon.

Nu till gymmet och deltaga i "body balance" för första gången.
Roligt!
Sen kvällsjobb.

3 kommentarer:

  1. Tycker det blev mysigt ändå, men kanske håller med lite ang. gardinerna. Skönt för killarna att ha varsitt rum?

    SvaraRadera
  2. Fräscht med lite färg! Lovade R vid ett svagt tillfälle för några veckor sedan att vi skulle fixa lite i hans rum. Vi är bara lite oense, jag vill måla någon ljus grå kulör medan han vill ha svart.
    Du kör hårt med träningen ser jag. Grupp pass är verkligen superkul! Önskar jag också hade energi till träning men det finns ingen kraft kvar till sånt. Den räcker bara till jobbet och vardagen men snart är det helg och jag hoppas att kunna ladda batterierna. Nu förstår jag bättre vad ni gick igenom. Det är verkligen tufft.
    Önskar dig en trevlig helg
    Kram
    Mia

    SvaraRadera