tisdag 4 september 2012

Dekorerar kakor.

Syrran o Camilla skriver om att de inlett sina goda matvanor i September månad.
Jag har problem.... Jag bara smakar och smakar alla goda kakor jag gör till begravningen i morgon.

I dag har jag tagit ut kakorna ur frysen och håller på att sätta glasyr på dem.

Mycket smaka blir det... Får börja med hälsosammare mat från torsdag, nu är det helt kört!

Har gjort små skyltar med allergi-info till kakorna.

Nu ska jag ta ett brake i kakbaket och göra hemmagjort potatismos med fläskkotlett till middag.

3 kommentarer:

  1. Men du är helt fantastisk! Vad du bakar, dekorerar och grejar. <3
    Jag föll dit på en liten chokladbit i dag, var så hungrig på ICA. :(
    Hoppas att det blir en fin begravning i morgon.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Säger bara en sak ikväll:
    DU ÄR FANTASTISK! Att Du orkar!
    Vi tänker på er i morgon! HELA DAGEN!
    Krama om J. och O. och D. från oss!
    Brukar inte skriva KRAMAR men ikväll gör jag det.

    SvaraRadera
  3. Svar till Frudin: Jag anmälde mig redan första dagen till Kortvasan, för att få bra startplats (där är det "först till kvarn" som gäller. Där startar jag i första startgruppen, spåren är bättre då än i 8:e startgruppen där jag startade i Tjejvasan.
    Men vi finns på plats i Mora/Gesunda hela veckan där under Vasaloppet, så jag träffas gärna igen då någon dag/kväll. :D
    Tjejmilen är i Stockholm, på Djurgården. :)
    Åter igen... lycka till i dag! Det kommer att bli en jättefin begravning med mycket kärlek och väldigt gott fikabröd efteråt. ♥

    SvaraRadera