måndag 24 september 2012

Aktiv ledig dag.

Nu ser bilderna så där lika dana ut igen i mina inlägg fast de egentligen ligger jättemycket slit från min sida bakom varje eländig bild.

Ja en bild skiljer sig från mängden i detta inlägg och det är bilden på Mia som testar rullskidor för första gången.
Nu visade det sig inte vara någon match för henne som för mig och N då hon åkt vanliga skidor förut! Hon var naturligt grym!

Vi gled ett litet ärovarv på 3,5 km i hennes kvarter igår innan vi åkte till Flex i Farsta och deltog i ett svettigt pass Body Combat!

Efter detta åkte vi hem till henne där våra familjer väntade och vi åt härligt god middag som Mia fixat innan vi åkte!
Mkt trevlig dag!

När vi kom hem på kvällen avrundade jag veckans jobb genom att sätta 4 våder tapet på den preparerade väggen.
Veckans mål uppnått.

Nu är det måndagsförmiddag och under morgonen har jag börjat brottats med nästkommande väggar.

Slitit och skrapat tapet och nu även spacklat första varvet på väggen med de 2 fula bruna dörrarna.
Mitt projekt för dagen blir att också grunda dörrarna och måla taket en gång till.
Tänkte hoppa över lunchträningen i dag men...NEJ! Det blir en timme Body Pump på Flex.

5 kommentarer:

  1. Det var faktiskt riktigt kul med rullskidor :) (Nerförsbackarna undantaget)
    HUR orkade du tapetsera när du kom hem? Jag har ruggig träningsvärk efter Flex-passet, hela baksidan ömmar, känner mig stel som en gammal tant, men det var verkligen jätteroligt :)
    Va fin hallen blir!
    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  2. Kul att du kommit igång med pass på gymmet, jag måste typ börja om, efter min grymma förkylning.
    Ska gå lite pass när jag är på g igen.
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Läääst som vanligt (flera ggr)

    SvaraRadera
  4. Vi var INTE hemma hos syrran din idag, måndag, enär hon ville få sova ut efter nätter då hon bara har hostat.
    Ämnet om att "hälsa på vid dina lediga dagar" tar vi gärna upp öga mot öga i annat forum än detta..... ;-))

    SvaraRadera
  5. Haha… gillade du inte Zumban (såg att du varit där i vänsterspalten). R skämdes ögonen ur sig när jag tränade det ett par gånger i en skola han brukar "hänga" utanför.
    Kram
    Mia

    SvaraRadera