fredag 21 september 2012

Hela veckan bara gick ...

Dagarna fylldes av ganska intensivt jobb på firman och efter jobbet sov jag en stund och sedan slet jag varje dag flera timmar med att skrapa tapeter och spackla där nere i hallen.

En vägg per vecka skall bli klar!
Jag kommer klara målet den här veckan!

Som underhållning lyssnar ja på Zlatans ljudbok. Mkt underhållande!
JR lyssnar på den också och så pratar vi om den.

Sen har vi den där jäkla trappen...
Den går ju liksom inte att byta ut hur som helst utan jag planerar just nu vilken färg den kommer att målas i framöver.
Det verkar inte att gå att byta ut trappstegens lenelolium eller vad det heter till oljad ek som jag hoppats utan jag får måla. Så länge målar jag sidan vit så jag kan tapetsera ned mot den.

JR kämpar på i garaget och har nu slitit ur motorn i bus-bilen för att byta hela alltet och måla motorutrymmet.
Han tyckte hanns händer var rena tills han tog bort plåstret :-)

Nu fredagsfilm med familjen!

1 kommentar: