torsdag 6 september 2012

Jag hann inte motionera igår...

Men jag hann så sjukt mycket annat att JR sade att jag gjort av med mkt mer kalorier än om jag prioriterat motion. 
Han sade att jag gjort jobb för en vecka på en dag!
I 14 timmar körde jag stenhårt!
Jag tvättade hela övervåningens fönster.
Jag klippte klart häcken.
Jag har gjort höst på balkongen och altanen inklusive burit upp allt därifrån på vinden och dammsugit altan och balkong från björkfrön.
Jag tvättade och hängde 2 maskiner.
Jag städade marsvinsburen...
Alltså jag var duracell-städ-kanin i 14 timmar på bara extragrejor.
Känns skönt, istället för att gå omkring och ångesta om när man ska orka göra det.

1 kommentar:

  1. ADHD....alltså? Ha´ru läst om det?

    J.blir väl trött bara av att se dej köra i 200 ;-))
    Pappa körde i 200 till pensionen! Nu orkar han bara köra i 20 å knappt det!

    SvaraRadera