måndag 13 augusti 2012

Sitter i ro och funderar...

Den senaste tiden har givit mig så mycket lugn och ro att jag inte känner igen mig själv.

Förut kunde jag inte sitta still 5 min utan att göra något.
Idag har jag suttit rakt upp och ned 4 timmar efter jobbet på en stol vid svärmors säng och jag märker inte ens att tiden går.
Det är harmoniskt och skönt att sitta hos henne.
Vi pratar några ord , jag målar om hennes naglar. Hon somnar.
Hon vaknar och vill ha lite vatten.

Svärfar ligger och sover bredvid.
Han och JR måste få vila lite nu.
Jag har skickat hem JR en stund för att han måste hämta nya krafter för att kunna stötta på det sättet han vill.
Han är världens absolut finaste son! Vilken kärlek han visar sin mamma!
Nu kommer JRs bror och är med mamma o pappa i natt.
Familjen är så fin.
Jag åker hem och vilar innan jag ska jobba igen.

3 kommentarer:

  1. Vi tänker mycket på er, ska ni veta.
    Så vill jag veta var är pojkarna denna vecka?

    SvaraRadera
  2. Kram! ♥
    Jag skrev just en kommentar tidigare om att hon hade så vackra naglar din svärmor, men jag vet inte om den kom fram.

    SvaraRadera
  3. Bra att du vilar och funderar.

    SvaraRadera