lördag 25 augusti 2012

Min nya permanenta sy-hörna!

Det tog egentligen hela dagen för mig att skruva ihop mitt nya skrivbord med tillbehör med undantag för att jag gjorde lite fula men enligt uppgift goda muffins.
Har inte kunnat göra några ansträngande övningar idag så att sitta på golvet och skruva passade utmärkt idag.
Speciellt nöjd är jag med dubbla lampor uppskruvade på väggen pch att alla sladdar från allt är helt bort-trollade i skrivbordet!

Kände känner mig lite bättre nu på kvällen.
Funderar lite löst på att vara med i triathlon fast väldigt väldigt löst i morgon....eller kanske inte... det kanske är skitdumt....

Idag skulle S ha fyllt 67 år.

2 kommentarer:

  1. Sååå trevligt det ser ut i din syhörna!!!
    Är det verkligen en muffins på bilden? FNISS!

    VAR RÄDD OM DEJ!

    SvaraRadera
  2. Härligt med en egen hörna och vilken bra belysning! Tråkigt att du inte ska vara med MEN mycket bra att du lyssnar på din kropp. Vi gör om det nästa år tillsammans, då kan vi försöka slå årets tider. Det kommer nog inte bli svårt ;-) jag har en förkylning på g som troligen kommer att bryta ut imorgon efter att ha simmat och sedan cyklat i blöta kläder.
    /Mia

    SvaraRadera