lördag 11 augusti 2012

Finn 2 fel!

I förmiddags när vi skulle åka hem från sjukhuset en stund för att duscha, fixa lite och byta kläder så stod min bil utanför sjukhuset utan nummerplåtar!

Vad arg man blir och snopen!

Det var ju bara att polisanmäla det och åka till polisen för att där sitta i arbetsterapi och rita sina egna nya tillfälliga skyltar.

Surt med folk som snor från folk som sitter och vakar över någon på ett sjukhus kan jag tycka!

...eller, det är alltid fördjävligt med brott!
Undrar vad mina stackars skyltar råkar ut för för kriminellt nu?

4 kommentarer:

  1. Att folk ALDRIG LÄR SIG vad som är ditt och vad som är mitt- grr!!
    Kan ej se videon :(

    SvaraRadera
  2. Meen, så irriterande! Så onödigt!
    Vilka fantastiska människor ni är, som är vid mammas/svärmors sida hela tiden. Det låter psykiskt mycket tungt. Jag antar att det inte finns mycket hopp om att hon ska bli piggare igen? Usch...
    Mycket bra joggat i går! Strunta i tiden i år och spring så duktigt du kan! Vilket datum är loppet?
    Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Så otroligt irriterande!!!!
    /Mia

    SvaraRadera