torsdag 9 augusti 2012

10 km på 1.01.53!

Vi var hemma i 3 timmar. JR tyckte det var tungt att vara hemma och han hade svårt att slappna av. Dock bra att äta lite, duscha.
Vi är tillbaka på sjukhuset och det känns bra.
Sönerna är så duktiga och fixar att vara hemma själva.
Tack mormor o morfar för att ni gjort trevliga dagar för grabbarna!
De var supernöjda och vill till er snart igen!

Jag plåstrade om tår och blåsor och fick till en mils löpning under hemmastunden.
Jag är nöjd!

Jag såg något som Alex Schulman skrev.
Han skrev om "oss patetiska idioter" som är ute och springer.

Han menar att vi gör det för att springa ifrån vår ångest.
(Han såg så patetisk ut där han stod och rökte....)

Jag springer för de kortsiktigt njutningsfulla endorfinerna, för att det är så sjukt skönt efteråt.
För egentiden.
För att min kropp går mot sundhet och bättre form som jag vill ha den.

Jag hoppas jag tar hand om mig så att jag får vara frisk.
Jag gillar det!
Motion har blivit ett intresse!

5 kommentarer:

  1. Håller med dig! Härlig känsla efteråt!!

    SvaraRadera
  2. Vilken bra tid du sprang milen på!!! Heja heja du kommer att klara ditt mål.
    Rullisarna får ligga snyggt och prydligt i kartongen till september, då är det dags att sätta igång. Till dess; cykla, simma och jogga.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad bra jobbat!!
    Kan man följa dig via Instagram?
    Ha en rolig helg!

    SvaraRadera
  4. Svar: Tack för din långa kommentar!! På instagram kan du ladda upp fina mobilbilder och du väljer vilket filter du vill ha. Sedan kan andra kommentera dina bilder. Om du vill kan du dela med dig av dina instagrambilder på facebook, men det är inget måste.

    Jag är också urkass på smink. Det finns ju hur mycket produkter som helst och inte vet jag vad de ska användas till eller hur de används. Får jag på mig mascara är jag nöjd.

    SvaraRadera
  5. NAMNSDAGSGRATTIS!!!!

    SvaraRadera