måndag 20 augusti 2012

Kalas och blåsor.

Igår efter Jobbet kom JRs pappa O till oss på middag.
Han hade födelsedag och i present av oss fick han en kostym.
Den satt ju perfekt fast vi bara chansade i storlek!

Efter middag och lite tårta tittade vi på en film allesammans med barmen och jag tror han hade en bra kväll trots omständigheterna.
Vi tyckte det var trevligt!

Mindre trevligt är alla mina sår på fötterna.
Har gigantiska blåsor på fötterna då jag misskött fötterna under löpningen och med strykbrädor den senaste tiden.
På hälarna blåsor efter nya rullskid-skorna.
På vä fot strykbräd-skada på ring- och lilltån.
2 nya löparblåsor sedan midnattsloppet som jag igår efter att ha punkterat 2 ggr och de växt ut brutalt igen fick saxa bort.

De är dock av djup natur och ordentligt smärtsamma. Har nu olika sorters dubbla plåster.

Hur ska det här gå med veckans alla aktiviteter?

2 kommentarer:

  1. Vilken mysig dag och vilken värme i hur ni pysslar om J:s pappa.
    Dina fötter ser ju inte så jätteroliga ut... aj! Vi har visst blivit rehabfall båda två... haha... mina benhinnor och fina fötter. Det är ju så tråkigt att inte kunna träna få man vill. Egentligen (i mitt fall) borde jag ju vara lycklig över att slippa jogga i ett par veckor, då jag tycker att det är så tråkigt - men nu helt plötsligt vill jag jogga hela tiden. Knäpp man är! ;)
    Hoppas att du får ordning på föterna till helgens triatlon.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Aj!!!!!!
    Vad trevligt det ser ut vid middagen. Kostymen ser ju ut att sitta som en smäck!
    Kramen!

    SvaraRadera