lördag 18 augusti 2012

Igår, en bra dag!

Igår var en bra dag fast jag egentligen bara gjorde tunga saker.

På förmiddagen träffade vi Fonus och beslutade allt kring begravningen.
Vi gjorde det hur vi tror S ville ha det.
Vi gick på gravplatsen och tittade ut fina ställen där hon kan få ligga.

Det kändes inte läskigt så som jag föreställt mig utan vackert och fridfullt.

(Det som var jobbigt med den händelsen var hur mycket hår i hela öronen Fonus-representanten hade! Jag fick svårt att koncentrera mig, såg bara de där gigantiska buskarna!)

Sen när vi kom hem städade jag undervåningen. Inte heller denna tråkiga uppgift kändes annat än bra. Ska bli skönt att få ordning och vardag igen.

På kvällen åkte vi till gymmet och körde ett pass armar och axlar... Det ångrar jag bittert idag eftersom de redan stelnat och jag ska springa midnattsloppet i kväll.
Hade behövt armar och axlar i bra skick till det!

Efter gymmet lämnade vi D till hennes mamma och sedan fortsatte vi till Farsta centrum där vi köpte present till JRs pappa som fyller år på måndag och vi bjudit hem honom på middag då nu när allt inte är som förr.
Tror han kommer bli överraskad och det kommer bli supertrevligt!

Väl hemma igen åt JR och jag sedvanligt biff med kantareller och tittade på film.

Nu har vi vaknat efter en lång sovmorgon i ett tyst och fridfullt hus.
Jag tror jag ska ta en sväng och titta på tyger i tygaffären!
Börjar vilja sy igen!

2 kommentarer:

  1. Lycka till i kväll! Håller tummarna stenhårt för dig och kom ihåg, du är bäst oavsett tid och hur det går i loppet!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. De där öronen lät läskiga... :S

    SvaraRadera