lördag 8 december 2012

Tråkigt att var sjuk.

Förkylningen är i sitt esse. Jag sover typ hela tiden.
Igår kväll var vi en kort stund med sönerna och tittade på kattungarna när vi lämnade D hos mamma.
Kattungarna var så söta så man storknade men jag lyckades inte ta några söta bilder, de bara hoppade runt.
Det lutar åt att de alla är flickor. Det kanske är synd om en liten kattflicka att heta Magnus?
Men vad sjutton, vårt flick-marsvin hette ju Rufus och verkade inte må dåligt av det.

Just nu sitter jag Ipren-frisk i soffan efter att ha sovit mellan 19.30-06.00.
Som sagt, tog en Ipren och bakade sedan upp halva degen glutenfria pepparkakor jag gjorde härom dagen.
JR sover.
När han vaknar är det väl min tur att bli trött igen.
Surt när man kommer i otakt..

Det är så fint väder ute och jag önskar jag var ute i denna stund med gänget och körde Ruffie men det får jag avstå nu.

I stället lyssnar jag på Patrik Sjöbergs bok och nu ska jag snart se om jag orkar baka chokladbeskvier.











4 kommentarer:

  1. sååå jäkla gulliga kattungar! Det ska bli jättekul att se dom framöver. Å Du, Storskräll, är duktig och bakar på.....
    Vi är just nu "Liten"-lediga då Yvonne har tagit hem kissen till sej i helgen.Bra tycker jag för en liten kisse behöver ha mycket "gos" och det ger inte jag henne. Bara mat och frisk luft.

    SvaraRadera
  2. De är verkligen bedårande! Lite synd om en tjej att heta Magnus... tänk dig själv liksom... :)
    Är det bara det namnet som gäller? Annars får hon väl finna sig i det och bli en riktig pojkflicka.
    Pepparkakorna blev ju jättefina den här gången!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Ser gott ut. Krya på dig/ MH

    SvaraRadera