lördag 22 december 2012

Julgodis!

I kväll har jag pysslat med julgodis.
Först gjorde jag knäck som troligtvis blev bra konsistens på pga att jag pratade med Mia i telefon samtidigt och således inte bekymrade mig så hårt över den!

Sedan gjorde jag mörk chokladtryffel med päronkonjak, tryffel på vit choklad/citron och slutligen det lättaste, ischoklad.

Jag har städat till marsvinet också och även sytt den sista panelgardinen till vardagsrummet som inte blev klar förut.

Ska snart sova med huvudet i JRs knä när han tittar på film!
Till sen middag åt vi räkor, trevligt och mysigt otippat i juletid.













2 kommentarer:

  1. Var fåååår Du all ork ifrån? Uppifrån..?
    Du måste spara lite kraft tills Du blir lika gammal som vi är ;-))
    Vi tänkte sälja vårat radhus och komma och bo hos er snart för det är så jobbigt att skotta snö om vintrarna. Nä, nu skrämde jag dej allt? Detta ska ni slippa.....Men på annanda´n kommer vi OM DET INTE BLIR FÖR JÄKLIGT VÄDER ATT KÖRA BIL I!

    SvaraRadera
  2. Åh, men så mycket gott!!! Jag har helt lyckats glömma julgodis i år, men det får gå bra ändå. Får köpa hem lite i dag i stället. Ska in och handla nu, hoppas att folk har trängts klart nu.
    God Jul! Hoppas att ni får det mysigt, men det är jag alldeles övertygad om.
    Så ljuvliga kattungarna är!!!
    Kram!

    SvaraRadera