måndag 24 december 2012

Längtar efter julfirande.

Alla har haft jul nu men jag bara går och väntar.
Än har jag ingen känsla av jul, är fortfarande på jobbet.
Igår (julafton) gick jag hem från jobbet kl 14.00 där att sova och sedan på övertid jobba även natten.
Jag lyckades sova på dagen och natten har gått bra.
Längtar hem.
Längtar till att få uppleva julen med min familj!
Granen med klapparna står klar och frestar sedan länge och bordet är färdigdukat förutom maten.
Ska snart sova och sedan ta fram min julstämnig.









3 kommentarer:

  1. Blir nästan rörd då jag ser hur fint Du har gjort!
    Det ska bli roligt att ses!( Om nu vädergudarna är snälla i morgon.)

    SvaraRadera
  2. Åh, men åh... jag vet hur det känns. Vi brukar ofta fira dagen före jul om jag jobbar julafton.
    I morgon är det dags för er och jag önskar er en alldeles supermysig dag!
    Kram kram!

    SvaraRadera
  3. Jag förstår att du längtar efter att få fira julen!

    När jag besöker din blogg dyker en lösenordsruta upp, men jag kan klicka bort den.

    SvaraRadera