måndag 17 december 2012

Åh Shit, vad har jag givit mig in på?

N skickade ett sms att hon gått med i Appen 100 pushups på 100 dagar eller vad den hette.
Japp, det ska jag också göra!
Först gör man ett test så att man börjar på rätt nivå...

Jag inledde och gjorde 4 sedan ringde telefonen.
Därefter började jag om och gjorde 21 godkända men den sista var ett gränsfall så jag räknade bort den.

Jag skrev in mina 20 och trodde jag var klar för dagen...
Men då var det tydligen dax att börja göra appen!

Plötsligt skulle jag göra 45 st i ett schema med 1 minuts vila emellan.
Stön.
Sammanlagt har jag idag gjort 69 armhävningar trots att det inte var meningen!
Nu är det bara att köra på!

Inte nog med det: Idag är det 40 dagar till klänningen och bikini ska på och nu kör jag igång stenhårt med att sköta mig!



4 kommentarer:

  1. Haha… du är helt tokig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fy fan vad trött jag blir....;-))

    SvaraRadera
  3. Oj oj vilken app, den ska jag inte ladda hem. Lycka till
    Maria H

    SvaraRadera
  4. Inte jag heller...
    Men kämpa på du! ;)

    SvaraRadera