fredag 7 december 2012

Blir ingen lucka för mig idag :-(

Jag får helt enkelt hoppa över motion idag och kanske i morgon, jag är för förkyld. Blödde nyss näsblod av allt nysande. Fasen vad trist!

Hade som plan att åka skidor med PN i förmiddags men fick ställa in.
Åkte o handlade en kattlåda och en katt-transportbur inför januari :-) som plåster på såren.
Är dock för trött för att göra ett skit vettigt.

Köpte också årets tomte på Rusta.
Varje år måste man köpa en ny tomte till sin samling! Gärna en ängel också om man hittar någon.




3 kommentarer:

  1. Jaa, jag funderade också på att avbryta kalendern, trots att jag inte har någon förkylning i kroppen. 17 dagar kvar... det känns långt!
    Ta och vila nu och kurera dig inför skidpremiären.

    SvaraRadera
  2. Söt tomte!

    Svar: Jag kände lite illamående på morgonen idag, men det försvann ganska snart. Så skönt att illamåendet försvann!

    SvaraRadera
  3. Tar ni hem två katter som ni så småningom ska åka till veterinären med för att kastrera och/eller sterelisera och kanske gör det på samma gång så måste ni ha två kattburar för när dom är "groggy" efter ingreppen så är dom alldeles utslagna och får inte rum i en enda bur när dom ska forslas hem.Det funkar inte att lägga "liken" ovanpå varandra.

    SvaraRadera