torsdag 27 december 2012

Jag också!

Jag fick också presenter av mor och far till att börja med :-)
Just i detta inlägg visar jag 2 av dem.

På golvet på bilden ligger Per Mobergs matlagningabok.
Snart kommer den ligga i köket och husmanskost skall lagas!
Mkt sugen är jag på rotmos men det går inte hem hos resten av familjen...

Det jag skulle visa med denna bild egentligen var sy-torson jag fick!
Blev jätteglad!

I kväll har jag varit o fikat och tjejpratat med ETL som var hemma en stund (fasen vad jag saknar henne när hon inte bor hemma just nu)
Sedan börjat sy en kjol som på bilden sitter nedtill på torson :-)

Ja mamma, din andra julklapp kommer bloggas i morgon :-)


6 kommentarer:

  1. Ser att en kjol är på G :) Kommer bli finfint!
    Bättre present än denna kunnde du knappt få :)
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Sätt på provdockan "mitt" förkläde! Jag tror att det passar lika bra på den som det gjorde på dej FNISS!

    SvaraRadera
  3. Vilken fiffig present! Den lär du få mycket glädje av :)

    SvaraRadera
  4. Boken är kanon. F fick den mig och säger ofta att det är den bästa ut dom alla. / Maria H

    SvaraRadera
  5. Så bra! Vilken kanonbra present. Hade du önskat dig en, eller blev det en himla nra överraskning?

    SvaraRadera