söndag 9 december 2012

Börjar må bättre!

Ägnat morgontimmarna åt mer julklappsinslagning.
Egentligen var jag ju typ "klar" med julklappar men det tillkommer alltid lite när man avslappnat kan luta sig tillbaka :-)

Nu sitter förkylningen bara i näsan och på stämbanden men jag väljer att inte motionera julkalendern idag heller även om jag blev sjukt sugen på att prova mina längdskidor efter tips från Camilla att titta på sporten studio på Svt igår där de hade längdåknings-skola!
Jag väljer att bli frisk först så jag inte blir sjuk på allvar. Får ta igen oöppnade luckor så snart det går!



4 kommentarer:

  1. Oj, så mycket paket! :)
    Vi är väl ganska klara med klapparna. Köper bara åt bonusbarn och barnbarn i år, då maken och jag kom på att vi skulle unna oss ett par dagar i storstan i stället tillsammans och tar det som julklapp till varandra.
    Jo, hos oss finns kanske... 7-8 st inslagna klappar, som kanske blir 10-12 vi är färdiga.
    Nackdelen med att ha katt, är att man vackert får ha paketen gömda i någon garderob, eftersom de inte kan låta bli att bita på snören. :S
    Och perfekt att programmet var något att se! :)
    Fortsätt att kurera dig nu och strunta i missade luckor!

    SvaraRadera
  2. Åhh vad fina, du ä så duktig/ MH

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Hoppas allt är bra, lite dålig på att titta runt bland bloggar. Men idag skrev jag mitt första inlägg på 1 år så det kanske blir ändring på det.. Händer lite tråkiga saker nu och ska operera mig. Antagligen inte i Huddinge men vi får se:) Hälsa till arbetskamraterna dina! (Om du jobbar kvar såklart;)

    SvaraRadera