fredag 28 december 2012

Proteintankar om morgonen.

Det är enkelt att fastna i tankar, googla för att få tiden att gå när man jobbar natt och det är lugnt.

I natt har jag fixerat mig vid att lära mig göra goda proteindrinkar att inta på morgnarna, lära mig även äckliga hälsodrinkar för att rena mig...

Ja helt enkelt har det handlat om drinkar och proteiner.
Skärpning gäller ... Och att lära mig drinkar.
Har till och med läst Anna Skippers recept på drinkar i natt!

Nu när jag kom hem på morgonen var jag helt fixerad vid att få en proteindrink innan jag lägger mig men jag hade inte mycket hälsosamt hemma.

Tog ett mått triple proteinpulver choklad (20 gram ren protein)
Ca 1,5 dl miniyoggi blåbär.
Ca 1,5 dl minimjölk
1 msk hela psylliumfrön.

Skakade och tänkte att det här blev väl så äckligt att jag spyr men det var verkligen supergott!

1 kommentar:

  1. Blir verkligen inspirerad här! Jag borde också! Det är svårt att hitta ett gott pulver tycker jag, jag har testat två olika från Renée Voiltare tidigare, med hampaprotein. De smakar ändå "gräs" tycker jag.
    Borde som sagt ta itu med det där.
    Ska vi tumma på nyttigare leverne till 2013? Motion kan vi ju knappast bli bättre på. ;)
    Kram!

    SvaraRadera