onsdag 11 juli 2012

Tack snälla Mor och Far!

Vi var ju på Ikea igår och mitt ärende där var bara att börja kika så smått på bredare hårdare sängar till sönerna nu när vi till hösten skall fixa var sitt rum till dem.

Helt utan förvarning vill Mor o Far betala den ena! De är så otroligt snälla mot oss och jag blir överlycklig!
Tack snälla ni
Det blev så att jag tänkte att jag kan lika gärna köpa dem nu på semestern närande man har ork och tid.

Så sagt o gjort, igår kväll kom de med leverans hem till oss och jag hann plocka upp den ena.
Det tråkiga blir att vi måste sälja löpbandet, det får inte plats när vi gör 2 pojkrum.
Nu står den ena sängen där löpbandet stod.

1 kommentar:

  1. Blev ju bra men jag skulle nog känna mej lite "betittad" utifrån om jag blev lagd där i fönsterhörnan, men nu är det ju som såååå att det är inte JAG som ska ligga där ;-)) Gardinerna i detta rum gillar jag verkligen!

    SvaraRadera