måndag 16 juli 2012

Idag har jag fått igång stordatorn.

Alltså, lyckats få igång google crome som krävdes för att blogga från blogspot.com
Najs för nu kan jag börja fixa och dona här i bloggen.
På lite sikt ska min blogg bli personlig!

Att denna Google-grej inte var uppstartad gjorde att det inte blev bloggat att syrran och jag var ute och cyklade så mysigt i veckan som var:



Undrar varför bilderna lägger sig i en lång rad?
Sista bilden: Syrran plåtar en vacker sommarväg. Visst ser det fint och härligt ut!

Nåväl, det var en riktigt fin upplevelse! Vi cyklade till en sjö och syrran badade och jag svalkade vaderna men inte mer än så.

Nu till en annan sak: En vecka har gått på semestern.
Jag har egentligen inte gjort ett smack och det är helt okay.

Vi beslutade igår jag och JR att vi helt och hållet struntar i att vädret är dåligt och vi tänker inte ens förvänta oss att det skall vara så fint att man kan sitta ute och äta frukost.
Om man tänker så så slipper man bli besviken varje morgon då man drar upp rullgardinen och ser kylan och grått.

Igår åkte vi och hälsade på JRs mamma S på sjukhuset. det var jättetrevligt och jag hoppas så mycket att hon snart skall må bättre så hon kan vara hemma.


1 kommentar:

  1. Ser du börjat pimpa bloggen. Ja, man får ju lärs sig fram.
    Korten blir tyvärr så här i rad under varann i blogspot.
    Kjam

    SvaraRadera