lördag 21 juli 2012

Måla lite varje dag!

Bilderna kommer ju lite som de kommer när man bloggar med mobilen men jag tror man ser vilket som är före och efter.

Man får passa på att måla lite varje dag mellan regnen.

Utöver det vilar jag själen men inte kroppen.
Lyssnar på ljudbok när jag pysslar med något hemma så som målning eller något.
Börjar slappna av från vardag.

Tränar som fasen! Härligt och roligt!
Idag blev det 20 hårda min bröst och mage på gymmet och sedan blev det 5 km rullskidor på em. Kapade 5 min på sträckan jämfört med igår :-)
Shit vad svårt det är!

2 kommentarer:

  1. Jo då, man ser tydligt vilken bild som är före resp efter. Fräscht! Duktig du är med träningen, du kommer slå oss alla. Jag har fått ont i halsen så jag kan inte träna just nu :(
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hur hinner du allt, människa!? Jag som tycker att jag är en Duracell...

    SvaraRadera