måndag 16 juli 2012

Motion vecka:28!



Löpning 2012: 275,39 km!

Nu har vi startat upp styrketräningen igen vilket är härligt men med det kommer som ett brev på posten viktuppgång som jag kämpat så hårt med att få ned. Blä men jag hoppas det är starka bättre placerade kilon.


Måndag 9/7: Löpning 10 km på 1,04.


Tisdag 10/7:

Onsdag 11/7:  Löpning 3 km på 19 min med JR (först ggn på 2 år) gick väldigt bra!
Sedan 2 x 12 armbävningar och 2 x 1 min plankan.

Torsdag 12/7: Gymmet armar och bröst drygt 30 min i för hårt tempo med JR.
Cyklat ca 12 km med Syrran.

Fredag 13/7: 15 min hemmträning inkl boxning några min, plankan, magrullen, bollövningar mm

Lördag 14/7:

Söndag 15/7: Gymmet 40 min axlar och rygg.

1 kommentar:

  1. Oj, vad du är på gång igen! Härlig läsning! Jag har åkt på någon bacill, så jag får tyvärr vila någon dag. :(
    Den där slå-pinnen verkar himla bra. Bra att inte behöva borra i taket för att sätta upp en "vanlig" boxgrej. Vart hittade ni den? Ingick boxhandskar? Är den tung?

    SvaraRadera