söndag 22 juli 2012

Måla i solen.

Jag fortsätter måla lite varje dag.
Har igår målat sockeln på norrsidan, där vi förra året plockade bort soptunnan.
Det blev väldigt svart fast man tyckte det var svart innan.

Idag målade jag en "staketbit" med tillbehör i solskenet medans jag samtidigt pratade tjejsnack med Darr i headsetet på telefonen och sedan lysande på sommarprataren David Hellenius, ett mkt bra tips av Camilla!

I övrigt idag har D kommit tillbaka från mamman och vi har besökt JRs mamma o pappa.
Jag sprang med sliten kropp 6 km också.

3 kommentarer:

  1. Svar: Ja, det var väldigt kul att träna med sin gubbe!! Jag hoppas verkligen att det blir fler gånger.

    Pssssst.... När du anger din mailadress hos mig, så får du med ett @ i adressen. Bara så att du vet.... DS.

    SvaraRadera
  2. Sliten kropp sprungit 6 km på den bra tiden?!? Herrrregud!
    Bra jobbat!

    SvaraRadera
  3. Blir mycket fräcsht.
    Jag lyssnar alltid på p1 när jag pysslar- man lär sig om både biodling och moldaviska poeter på en och samma dag:) Alltid nåt! :)

    SvaraRadera