fredag 20 juli 2012

Lära sig nya saker!

Cykla har verkligen aldrig varit min grej.
Nu måste det bli det!
Tidigare har jag helt vägrat allt vad cykel heter då det på alla sätt gör ont i nedre delen av överkroppen ....eller om man kallar det övre delen av underkroppen :-) you name it!

Idag beslutade N att det är dax att inskola mig i det hela och vi cyklade i härligt väder 2,5 mil på 1,25.

Vi bara cyklade och pratade och det var allt annat än otrevligt!
Nu planerar jag ett cykelbyte till en race-cykel med växlar så vi kan börja hojja på allvar sen inför nästa års tjejklassiker. Både N och Mia har race-cyklar redan så det blir bara till att fixa det för mig. Tror faktiskt det underlättar att ha växlar. Idag tog dock N sin arbetshäst för att matcha mig och inte sin racer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar