tisdag 10 juli 2012

Liten familjeträff!

Sitter nu denn underbar semestermorgon med kaffet och njuter!
Okay, det är inte världens vackraste väder men inte så dåligt heller.
Ska strax hämta upp min syster så ska hon och jag möta upp mor och far och vi ska träffas, shoppa lite och sedan äta lunch ihop.
Jättemysigt!

Herre Gud,jag är helt mosad i kroppen efter att jag sprang en mil igår. Jag måste ha sprungit hårt med både ben och armar för jag är helt slut i hela kroppen, som en disktrasa!
Det kanske är för långt för mig ännu att övningsspringa milen.
Konstigt, det går ju bra när kg gör det men sedan blir jag helt mör!

1 kommentar:

  1. En mil är ju helt sjukt långt! Jag hoppas kunna öva upp mig inför Lidingö Tjejlopp 30 september, då jäklar ska tant lubba hela slingan runt! :D
    Tack för kommentaren, den kom fram. :) Man blir lite less på autoavstavningen på iPad och iPhone, men det är himla smidigt att kunna sitta och läsa lite bloggar och kommentera då man bara har mobilen tillgänglig.
    Här är skittrist väder, ska visst bli så hela sista semesterveckan för mig. Tur att vi hade fint på Gotland förra veckan i alla fall.
    Ha så fint med familjen i dag. Mysigt!
    Kram!

    SvaraRadera