lördag 30 mars 2013

Lagt golv ligger!

Ja ha, då har man lagt sitt första golv och helt själv också! 

Jag hann knappt hem från jobbet innan jag slitit ut det gamla golvet i lill-hallen, var ju tvungen att prova, se om jag kunde!

Man kanske inte vid första anblicken ser att det är nytt golv men det gamla är mer "Rustas billigaste rosa-aktiga glansiga".
Det ny kallas i varje fall oljad ek på Bauhaus
På riktigt ser det skillnad ut.

 Katterna är naturligtvis med hela tiden.


Det var inte jätte jätte lätt. Det var faktiskt ganska knöligt i vissa vinklar och vrår.
Jag blev ändå nöjd, nu fattar jag den här galoppen!

I norgon efter jobbet skall jag sätta lister här inne.

1 kommentar:

  1. Gud så duktig du är! :)
    Ja, men lika hos oss... katterna måste ju vara med och kika vad man än sysslar med.
    Hoppas att påskdagen bjuder på lite vila också.
    Kram!

    SvaraRadera