tisdag 26 mars 2013

Kämpa kämpa!

Jag spacklar, slipar o grundar det här lilla näst sista rummet i övre hallen.
Lyssnar på ljudböcker och har det ganska bra.
Just nu del 2 i "Torka aldrig tårar utan handskar".
I förrgår när jag var ledig spacklade jag i 8 timmar och lyssnade då en hel ljudbok "14 år till salu".

Drömmer om andra rum i huset att fixa till när detta evighetsprojekt hallen sen blir klar.
Efter tapeter o dörrar skall ju golv läggas också.
Har ju börjat måla med annan grundfärg som inte ska släppa igenom det bruna i träet i dörrar och karmar.
Kämpar kämpar.



4 kommentarer:

  1. Ingen kommentar om stekpannan i min blogg?

    SvaraRadera
  2. Vi har en kattlucka till salu!!!!

    SvaraRadera
  3. Jag har fastnat i bok 1, trots att den är jättebra! Måste åtgärdas.
    Glad påsk!

    SvaraRadera
  4. Hahaha….då drömmer vi samma drömmar. Hittade en hel undervåning med en massa rum som skulle renoveras, blev inte helt överförtjust, Kul att vi har gratis internet här så jag kan hålla koll på din blogg igen :)
    /Mia

    SvaraRadera