onsdag 13 mars 2013

Härligt ledig!

Jag njuter!
Jag är på banan igen.
Känner mig lugn och tillfreds! 
Musklerna är avspända i axlarna och sömnen lugn. Jag kan le och känner mig glad igen!
Usch vad det tog på mig det här med jobb-bytet.

I dag var jag ledig och jag kände ingen stress över något.
Katterna hittade jag så här i morse, i handfatet! 
Åh vad söta de är, så härliga att ha!
...Aj fasen, nu ser jag ett ställe som måste städas :-) (Innuti handfatet, under kranen!)

Jag bestämde med kollegan L att vi skulle sätta igång att gå med stegräknare igen och börja sköta oss med maten så idag promenerade jag till kungens Kurva i minus 4 grader och skaffade en ny stegräknare.

Nu mår jag bra så nu orkar jag ta tag i mig själv igen, till och med längtar! 
Jag går inte i kläderna längre, stressen som varit har hjälpt mig äta för mycket och bortse från det.
På fredag kl 24 när hon och jag jobbar natt drar vi igång en ny karta på tappa.se om någon mer vill vara med?
I övrigt är det långt kvar till man får se några vårtecken men jag tänker börja titta noga från nu för man blir så lycklig när det händer....VARJE ÅR!

Annat som är bra just nu är att N bor hos oss denna vecka då hon är hemma en sväng från Frankrike. Jättetrevligt!





4 kommentarer:

  1. Skönt att du mår bättre och jätteskönt att det gick att fixa så att du fick komma tillbaka till jobbet igen!
    Katterna är bedårande!

    SvaraRadera
  2. Har skickat meddelande till dig på Facebook angående Boot-Camp på lördag. :) Vet inte hur mycket du är inne på Facebook. :)

    SvaraRadera
  3. Så Du är alltså tillbaka på "gamla jobbet" nu?
    N. bor hos er?
    Vad katterna är söta.....!!!

    SvaraRadera
  4. Otroligt söt bild på katterna :)
    Skulle gärna varit med på stegtävlingen men vi åker ju bort snart. Objektivet verkar riktigt bra på mörka inomhusbilder, kul!

    SvaraRadera