söndag 28 oktober 2012

Trevlig helg i Karlstad!

I fredags när jag kom till Karlstad träffade vi Darrs vänner hemma hos en av tjejerna och sedan gick vi tillsammans till ett uteställe där det fanns en pianobar där vi hade jättetrevligt fram till stängning.

På lördagen gick Darr o jag på stan i framförallt inredningsbutiker och jag köpte de 2 ljuslyktorna på bilden med fönstret nedan.

Köpte också 8 minipajformar för efterrätter samt den svarta lilla klockan som fick plats ovanför köksdörren.

En svart stor duk till Halloween, ljus och lite teer kom med hem också.

Vi åt en supergod tai-lunch på stan också.

Kl 16.00 skulle jag ju besöka ett medium men hon blev tyvärr sjuk så det blev inställt.
Jag o Darr åkte till Ikea i stället till det stängde.

På kvällen tog vi det soft med tv och sedan filmen "The descendants".
Vi lade oss tidigt och ställde klockan på tidigt så vi hann gå en morgonpromenad innan jag skulle åka tåget hem.

Idag väl hemma igen hjälptes JR och jag åt att byta däcken på min bil.

Nu ikväll när jag skulle åka till nattpasset på jobbet var det -6,5 grader ute.
...Burr sa Kasper!

4 kommentarer:

  1. Kul att höra att ni hade trevligt och jäkligt snygga ljuslyktor Du har köpt. Darr är sej lik...

    SvaraRadera
  2. Skrev till dej i MIN blogg, men det är naturligtvis här jag ska skriva kommentaren. ALLTSÅ: Jag gillar inte att höra att JR så ofta är sjuk!

    SvaraRadera
  3. Va kul att du hade det trevligt på din tripp. Det är lyx att åka på weekends! Välbehövligt! Varför hade du tänkt göra ett besök hos ett medium? Nu blev jag riktigt nyfiken!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det ser hur mysigt ut som helst det där. :) Jag tyckte först att det såg ut som att ni hade en sån där bag-in-box som ser ut som en handväska bredvid er på restaurangen, men insåg nog att det var hennes riktiga väska. :)
    Riktigt snygga ljuslyktor!

    SvaraRadera