måndag 1 oktober 2012

Och så här slutade måndagen.

Jag klantade mig och råkade måla ett hörn av taket med högblank vit i stället för takfärg i förmiddags.
Blir bara att göra om och göra rätt under veckan.

I övrigt blev det tapetsering. Tog jäkligt lååååång tid.
Har lyssnat klart på Annika Östbergs bok "Ögonblick som förändrar livet" och lyssnat till halva boken "Den svenske Gudfadern" om Milan Sevic.

Mycket bra underhållning att lyssna till ljudböcker när man jobbar monotont.

Hängt tillbaka dörrarna jag jobbar med fast de är långt ifrån klara men de måste hänga o härda på en sida nu.
Jag lägger ut dem igen på sönernas golv nästa vecka när de är hos pappa för ny målning.

Jag hann ut och springa en mil också innan jag stekte pannkakor till middag. Åh vad jag lyckades bra med dieten idag då...NOT!
Hade liksom inte tid att åka och handla nyttigt när jag jobbade så hårt så det blev pannkakor.
Nu börjar en tuff men rolig jobbvecka med KUA.
En bild på A med nya moppen också!

4 kommentarer:

  1. Tack, tack för glada tillrop och pepp på blogg och via SMS. Så härligt! :) Nästa år är det din tur och jag som får peppa. :) Jag skulle kunna tänka mig att göra Lidingö Tjejlopp igen, vi får se. Tjejmilen är jag anmäld till i alla fall nästa år.
    Mina benhinnor är nu anmälda för besiktning nästa vecka hos sjukgymnast - jag kom ju fram till att jag verkligen vill försöka fortsätta springa. :D
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat, du kan snart få anställning hos oss :)
    Vilken bra milstid du presterar bara så där!! Försökte också vara sund igår vilket funkade jätte bra tills middagen. Nu är det nya tag och en lunchsallad väntar.
    Tack för boktipset!
    Kram
    /Mia

    SvaraRadera
  3. Så fräscht det blir!! Vad duktig du är som renoverar :)
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Förstår att du är smått orolig då A. är ute på vägarna.
    På en av dörrbilderna ser det ut som om det ligger två råttfällor på golvet men det är väl kontakter som ska sitta på väggen kom jag på sen.FNISS

    SvaraRadera