tisdag 30 oktober 2012

Bättre än man kunde tro!

Jag fick lust att göra gardiner i köket som man kan dra för nu när löven faller och insynen blir brutal.

Tyget...
På något märkligt sätt gillade jag det när jag såg det på Ikea men sen när jag kom hem med det var jag övertygad om att det skulle se helt förskräckligt ut.

Tyget blev liggande men nu ikväll fick jag för mig att sy gardinerna och döm om mon förvåning men jag gillar resultatet även om det ser ut som massa rumpor som är tryckta på tyget!

3 kommentarer:

  1. Tycker att gardinerna ser helt mysiga och ombonade ut.Det är skönt med ombonad känsla när det är mörkt ute och människor inte kan se in vad man har för sej, även om man inte har nåt särskilt "fuffens" för sej. FNISS:

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt! Gillar också de nyshoppade ljusstakarna i fönstret mycket!

    SvaraRadera
  3. Skulle det här kunna vara något för dig och din syster:
    http://bloggerbootcamp.se/
    Jag har anmält mig. Skulle vara kul att ha några fler som man "känner" där. :D

    SvaraRadera