tisdag 23 oktober 2012

Idag är jag äntligen piggare!

I natt har jag sovit och idag känner jag att jag lyfter blicken mot det vackra vädret.

Är ledig och dig ska jag in till stan o köpa julklappar om det går min väg.
Älskar att vara klar långt innan stressen infinner sig.
Nackdelen är att det är svårt med bytesrätten när man är ute i god tid. Affärerna säljer gärna tomtar o julpyntar från september men du får inte köpa julklappar i slutet av oktober, det ska ske efter lucia.

Antagligen har jag utan att jag fattat det kört för hårt under de senaste månaderna för jag tror jag tog slut.
Ont o axlar o rygg, känner mig nu sjuk och låg.
I spegeln ser jag ett blekt fult spöke.
Nu tar jag det lite lugnare och väntar på att få alla krafter tillbaka.
Idag känner jag mig bättre!

2 kommentarer:

  1. Hurraaa! Äntligen har Du fattat att det går faktiskt att vila en stund någongång ibland. Gaspedalen BEHÖVER INTE alltid vara nertryckt på 200km/tim.

    SvaraRadera
  2. Härligt att vara ute i god tid med klapparna. :) Jag köpte faktiskt min första i dag jag också. Hittade bara liksom "rätt grej" i personalbutiken, så den fick det bli. :)
    Annars kan det ju som sagt vara lite trixigt med byten och sånt.
    Hoppas att du återfår energin och blir ditt vanliga, pigga jag igen.
    Nu är det verkligen snö på gång i Högbo. :D

    SvaraRadera