torsdag 11 oktober 2012

Min lediga dag igår.

Igår började jag morgonen med att vika tvätten.
Städade till marsvinet.

Sen, efter att jag kört E till skolan slipade jag hela högväggen i trappen.
Att städa efter det var ingen lek...

Sen en snabb dusch.
Tvättade bilen och åkte till besiktningen.
Bilen gick igenom utan minsta anmärkning.

Sedan gjorde jag ett ärende i närcentrumet.
När jag kom hem vilade jag en kvart och lagade sedan mat till familjen. Tvättade 3 maskiner och hängde under dagen.

Efter middagen kunde jag inte hålla mig utan började tapetsera.
Hann 3 lång-våder och det blev riktigt bra faktiskt!

Gav upp vid 23-tiden.
Ledig dag? Definitionsfråga!

2 kommentarer:

  1. Tusan Hakar!!!
    Vilade Du dej en heeel kvart?
    Snygga tapeter! Du är så duktig!

    SvaraRadera
  2. Hm? Jag igen. Jag vet inte om jag gör mej förstådd men vid detta laget har jag nog frågat dej om du vill ha en gratis prenumeration på DN i 4 helger?
    Du svarar inte ?

    SvaraRadera