fredag 4 januari 2013

Väntar med spänning!

Jag drömmer om dem, både mardrömmar och fina drömmar.
Jag drömde att vi döpte om Magnus, den grå till Mercedes! (Vet ej om det hör till mar- eller findrömmarna).
Jag drömmer att jag glömt ta fram kattlådan och att de lär sig spinna... helt galna drömmar.

Idag efter gymmet bar det av till Willys och vi köpte den första kattmaten. Trevande ...Vad äter de?

Mamma, var får man tag i plastlock till
kattmatsburkarna?
I morgon kommer de små stjärnorna hem till oss. Så spännande och roligt! Tänk att man kan bli så till sig!

4 kommentarer:

  1. Åh, gulligt! Det kommer att bli hur bra som helst det där. De kommer att få så mycket kärlek hos er. Hoppas att de inte är allt för nattpigga i början bara.

    SvaraRadera
  2. Skrev en lång kommentar här och precis som jag skulle sända iväg den så "ballade" nätverket ur av nån underlig anledning och nu orkar jag inte skriva om allt.
    Bara LYCKA TILL med dom nya familjemedlemmarna.
    Köp inga stora burkar i början, dom blir inte goda efter ett tag. Köp smååå burkar till att börja med för kattungar.Det finns även lagoma portionspåsar i kartonger. Vad matade "kattuppföderskan" kissungarna med?
    Locken till dom stora burkarna brukar finnas i närheten av burkarna nånstans. Det var så länge sen....
    Köp inte heller för grov kissand. "Granngården" har en mysig sand som är finkornig och doftar lite smnått av lavendel...
    Skickar iväg detta medan "Nätet" fungerar.

    SvaraRadera
  3. Plastlock finns på Maxi, eller i vilken affär som helst vid kattmaten.

    SvaraRadera
  4. Så där små ska ha specialmat, inte vuxenmat. Det står på förpackningen vilken ålder den är för.

    SvaraRadera