söndag 27 januari 2013

Väldigt trevligt!

Går ännu inte att lägga över kamerans bilder på Ipaden och jag har lite internetproblem men det tar sig! Provade att fota bilderna på kameran med Ipaden :-)
Ordentligt stora vågor idag!

Nyss pratade jag med sonen A på FaceTime och det funkade klockrent!
Jag visade bilder på saker, visade runt på vårt hotellrum och så, hur coolt som helst och så fick vi se kattungarna leka där hemma!
Mamma och pappa, ni måste skaffa IPad eller IPhone så vi kan videosamtalringas gratis med er också!

I går när vi anlände gick vi en sväng på stranden. Vi var lite trötta så vi lade oss på en plan fin yta och somnade.
Vaknade sedan i panik av att vi var omringade med bord med vita dukar och servitörer som log åt oss.
Vi sov i mitten av en strandrestaurang som satts upp inför kvällen!
Panik!
Gud vad vi skämdes!

Sedan gick vi hem och sov klart = hela natten fram till frukost i morse! Snacka om trötta!

I morse åkte vi in till stade här på Koh Samui för att leta badskor.
När vi kom hem hade de pyntat vårt rum med blommor överallt och svanar på sängen!

Sorry bildernas dåliga kvalitet men jag har som sagt fotat kameran med Ipaden...













3 kommentarer:

  1. Nånting säger mej att det är "kärlek" på G.
    Vad fint dom har gjort! Är det till att ha gift sej redan?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä giftning blir det 1/2 :-) men lite kärlek kan inte skada innan!

      Radera
  2. Gud så mysigt ni har det! Här har det börjat töa i dag tyvärr och fort går det med snösmälttningen. :(((
    Sola lite åt mig också tack! :)

    SvaraRadera