måndag 7 januari 2013

MOTION VECKA:1 2013


Tisdag 1/1: Armhävningar: 10,12,7,7,9=45 st. 58,5 kg
Onsdag 2/1Gymmet med JR 40 min. Bröst, vader och mage. Hårt pass. 57,8 kg
Torsdag 3/1: 58,2 kg
Fredag 4/1: Gymmet med JR 40 min rygg och axlar. 58,0 kg.
Lördag 5/1: 58,1 kg
Söndag 6/1: 58,2 kg

Vikt vecka 1 i snitt: 58,2 kg

Prestation med mat och motion: 
Motionen blev någorlunda. Dock ingen kondition. Kom inte riktigt igån med armhävningarna. Nivå 3 kanske är för tuff för mig? Klarar det inte en dag efter träning bröst.
Ska göra ett försök till. Vikten har känts bra, druckit mkt mumsiga milkshake-proteindrinkar och på sätt avstått mkt annan skitmat. Känner mig inte speciellt plufsig trots PMS-tid.

2 kommentarer:

  1. Du är duktig som vanligt på att träna. Jag verkar däremot alltid hitta bortförklaringar, nu halsont.
    Kör hårt, finns ju inte mycket vass att gömma sig i i Thailand :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Bra du är duktig men du väg dig inte varje dag. Ta fram måttbandet 1 ggr per vecka. Du får inte bli fixerad.
    Kram MH

    SvaraRadera