onsdag 7 november 2012

Påt igen bara!

Det blev en lång motionsvila för mig.
4 veckor med för mycket inre stress för att ha någon som helst ork.
Jag såg mig inte ens i spegeln under den tiden, orkade inte se mig i det skicket!

I morse efter att jag hört ett par timmar på tv om Obamas seger och slagit in julklappar beslutade jag mig för att det var dags att bejaka mig själv igen.

Joggade 6 km på 41 min i den soliga kalla morgonen lysandes till slutet av ljudboken "pianostämmaren".

Efteråt glad och lättad att det värsta inom mig nu är över.
Bilden visar att det åtminstone finns lite rött på kinderna igen! Hopp om liv!

Ligger i badet och grunnar på hur eftermiddagens shopping skall avnjutas!
Fatta att jag nästan är klar med mina julklappsköp redan.
Härligt!

1 kommentar:

  1. Heja, heja, heja dig!
    Du ser verkligen inte ut som en oformlig klump, som du beskrev dig själv hos mig.

    SvaraRadera