onsdag 28 november 2012

Grabbarna!

Det är så härligt när sönerna är hos mig, känner mig så glad!

Igår blev det att jag tog ett tredje nattpass övertid på 1,5 veckor och när jag gick hemifrån låg grabbarna och läste godnattsagor på sina Ipadar så mysigt så.

E hade fått en otäck marsipangris som han låg o gnagde på för att främja karies och ohälsa.
Han är nog ensam om att kunna äta ren marsipan!

Idag när jag vaknade hämtade jag upp E från Tandregleringen och sedan åkte vi och köpte skor till grabbarna.
Köpte till mig igår.
Skopunkten funkar jäkligt bra för den här årstidens slit-och-släng skor.

Kortet på en sövd Zigge i spagat ...

Oj vad vi skrattade åt videofilm på honom när han var hos doktorn för att bli sövd då han fått infektioner efter att ha varit ute och slagits. Han vinglade brutalt och gick ned i spagat!
Nu hjälps alla åt att ge honom antibiotika och han är på bättringsvägen!
Älskade Zigge!









1 kommentar:

  1. E är inte helt ensam i att kunna äta en hel marsipangris ;) Marsipan med chokladdopp är så gott!
    Kram
    Mia

    SvaraRadera