onsdag 7 november 2012

Nu ska här grävas guld!

Oj vad länge jag klarade att ta det lugnt.
Den här gången verkar jag blivit helt galen!

Jag verkligen HATAR guld!
Tycker det är ap-fult och pråligt i alla former...

Vad händer då?

JR och jag var på butiken Chili och tittade på tavlor.
Han smyg-gillade en som jag ratade omgående...en med GULD!

Vi valde en annan naturligtvis!
Väl hemma fick jag ingen harmoni med den köpta tavlan så idag lämnade jag den åter.... och köpte denne guld!

Sedan köpte jag lite annan passande guld-rekvisita pch tyger till soffkuddarma...i guld...

Oj så det kan gå!
Nu ska jag sy!
JR lär bli glad när han kommer hem :-)

1 kommentar:

  1. Jättesnyggt!! Jag var på Chili idag..men hamnade till slut på Ikea :)
    Har också snöat in på guld och kollar på lite guldlyktor.
    Kramiz

    SvaraRadera