onsdag 27 februari 2013

Nu har min vår börjat!

Grattis kära syster på födelsedagen!

Ledig dag idag.
Jag har längtat till Ikea länge nu så i morse bar det av dit.

Naturligtvis kom man hem med servetter o glödlampor för en tusenlapp trots att det är så billigt!
Hur går det till?

Sedan hamnade jag i tygaffären någon timme , därefter på brädgårn där jag köpte plankor till balkongen jag ska byta i vår.
De bruna plankorna ska jag byta till nya vita.

Sist men inte minst en resa till Plantagen där jag köpte Mårbackapelargoner och Pelargonfrön.

Nu i kväll har jag skruvat upp klädkrokar i sönernas rum till deras morgonrockar och precis nyss har jag planterat fröna och klippt ned Mårbackorna till massa sticklingar!




1 kommentar:

  1. Några roliga nyheter på Ikea? Det låter som din energinivå uppgått på Sussienivå igen :)
    Kram

    SvaraRadera